
dinars caps de setmana per a grups:
Si sou un grup us oferim passar un dia a La Granja…
PREU 2022 – 2023: 21 € + IVA per adult / 16,82 € + IVA per nens menor de 16 anys. (Reserva mínima de 30 persones).
El preu inclou: visita als animals de la Granja (sense guia) i passejar pels prats. Menjar: paella de mar i muntanya, botifarra de pages (nens salsitxes), gelat, vi i cafè; podeu portar begudes i us les guardem en la nevera. Horari de 10,30h a 16h.
Si voleu fer activitats per als nens (d’aventura, amb animals o d’ educació emocional per a pares i fills) aquí teniu 2 opcions:
- Un matí amb 3 hores d’activitats per als nens: 122,50€+IVA per monitor (màxim 15 nens. És necesari que un pare o mare els acompanyi).
- Activitat especial d’ Educació Emocional amb pares i fills: Preu amb dinar: 30.19 € per adult / 20,80€ per nen + IVA. Aquesta activitat, titulada, TASTA L’ EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB ELS TEUS FILLS, consisteix en 3 hores d’ activitats d’ aventura en família, camb cavalls i envoltats de natura.
- IVA 10%
Per a reserves: 93 848 11 25 o mail: belen@lagranjatc.com