agrupaments i afa’s

dinars caps de setmana per a grups:

Si sou un grup us oferim passar un dia a La Granja…

PREU 2022 – 2023: 21 € + IVA per adult / 16,82 € + IVA per nens menor de 16 anys. (Reserva mínima de 30 persones).

El preu inclou: visita als animals de la Granja (sense guia) i passejar pels prats. Menjar: paella de mar i muntanya, botifarra de pages (nens salsitxes), gelat, vi i cafè; podeu portar begudes i us les guardem en la nevera. Horari de 10,30h a 16h.

Si voleu fer activitats per als nens (d’aventura, amb animals o d’ educació emocional per a pares i fills) aquí teniu 2 opcions:

  • Un matí amb 3 hores d’activitats per als nens: 122,50€+IVA per monitor (màxim 15 nens. És necesari que un pare o mare els acompanyi).
  • Activitat especial d’ Educació Emocional amb pares i fills: Preu amb dinar: 30.19 € per adult / 20,80€ per nen + IVA. Aquesta activitat,  titulada, TASTA L’ EDUCACIÓ EMOCIONAL AMB ELS TEUS FILLS, consisteix en 3 hores d’ activitats d’ aventura en família, camb cavalls i envoltats de natura.
  • IVA 10%

 

Per a reserves:  93 848 11 25 o mail: belen@lagranjatc.com

pensió completa per a grups 2022-2023:

Per a grups d’infants o joves oferim passar un cap de setmana a La Granja. Disposareu d’una casa independent per a vosaltres sols, amb menjador privat. L’estació de tren Renfe (Palautordera) es troba a només 250 metres de la casa, podeu arribar fins a La Granja pel camí interior del bosc (no fa falta anar per carretera).

  • Pensió completa: 37,33€ + iva nens i 38,19€+ iva adults (majors de 16 anys). Mínim 35 places. No inclou fer servir habitació de professors.
  • Mitja pensió: 31,25€ + iva nens i 32€+ iva adults (majors de 16 anys) (inclou esmorzar + dinar o sopar). Mínim 45 places. No inclou fer servir l’habitació de professors.
  • Només dormir: 21,70€ + iva nens i adults (mínim 60 places). No disposem de dret a cuina. No inclou fer servir l’habitació de professors.

  • IVA 10%

FIANÇA: 200€

El preu inclou: allotjament en una casa privada i la pensió escollida. Menjar casolà, utilitzar algun prat o una pista esportiva (preguem ens aviseu de tot el que necessitareu a l’hora de fer el contracte). Segons les instal·lacions que necessitareu (sales, pistes bàsquet etc) us farem el pressupost (el preu no inclou dret d’ús de totes les instal·lacions). En el moment de la reserva cal que consulteu les normes de la casa.

Menú