campus de gestió emocional per nens afectats de neurofibromatosi de l’hospital sant Joan de déu

Del 14 al 18 d’abril vam organitzar a La Granja juntament amb l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona el Campus de Gestió Emocional per nens i joves afectats de Neurofibromatosi.

26 nens i nenes de 7 a 16 anys de tota Espanya (Catalunya, Comunitat Valenciana, Aragó, Illes Balears, Andalusia,…) ens van regalar 5 dies increïbles, on els vam ajudar a poder relacionar-se de manera més positiva, millorar l’autoestima i aprendre habilitats emocionals per gestionar millor les dificultats que pateixen en el seu dia a dia.

Cinc dies envoltats de natura, d’animals de granja, de cavalls de doma natural, realitzant un munt d’activitats d’aventura plenes de diversió alhora que entrenaven les seves habilitats emocionals, personals i socials, mitjançant el Mètode La Granja, amb resultats demostrats científicament pel GROP de la Universitat de Barcelona.

Que s’emporten aquests petits valents després del seu pas per La Granja? Ells ens ho expliquen:
  • “M’emporto no tenir tanta por, i ajudar els amics a que no tinguin por, donant-los la mà com han fet amb mi.” Pau, 9 anys
  • “M’emporto l’alegria, m’he sentit molt feliç amb els meus companys.” Júlia, 10 anys
  • “M’emporto la resiliència, els amics … a la primera activitat de nit em vaig adonar que la por no és real, és el que ens imaginem al cap.” Joan, 10 anys
  • “M’emporto l’empatia per entendre millor a les persones, la paciència i l’autoestima. Quan sigui l’últim, saber esperar sense enfadar-me. M’emporto l’autoestima per fixar-me en les coses bones que tinc.” Toni, 10 anys
  • “M’emporto molts records, he après que sempre he de tenir paciència sense canviar d’humor. He après què vol dir la paraula empatia. Una nova paraula que és l’autoestima. M’ha ajudat a estar més segura quan vulgui fer les coses. Em porto que he fet molts amics.” Erika, 10 anys

Nens, nenes, joves, famílies, equip mèdic i voluntaris de l’Hospital Sant Joan de Déu, gràcies!!! Col·laborar amb vosaltres és tot un REGAL!

¿I tu? Vols col·laborar en aquest projecte tan especial? Aquest és el link perquè puguis aportar el teu granet de sorra: https://www.migranodearena.org/reto/20007/neurofibromatosis-tipo1-nf1-gestion-emocional. Tota aportació que facis, per petita que sigui, contribuirà a ajudar i millorar la qualitat de vida tant dels nens com de les famílies afectades.

Moltíssimes gràcies per la teva col·laboració i solidaritat!
La Granja Caballo verano
Menú